Zamówienia ogłoszone 2022 - Rok 2022 - KWP z siedzibą w Radomiu

Biuletyn Informacji Publicznej

Zamówienia ogłoszone 2022

https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/60186734136100-0 ;
34113300-5

Lp.

Nr referencyjny

Przedmiot Zamówienia

Termin składania ofert

Wspólny słownik zamówień (CPV)

Szczegóły

  1 /22 Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego

14.02.2022r.

godz. 14:30

85121000-3 link
  2/22 Szkolenie CompTIA wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób w ramach projektu pt. „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (nr 80/PL/2020/FBW) zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia

21.02.2022r.

godz. 10:00

80510000-2 link
  3/22

 

Zakup i dostawa filtrów samochodowych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu

 

23.02.2022r

godz. 10.00

42913000-9 link
  4/22

Usługi społeczne – Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych
w Pomieszczeniach
dla Osób zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego

28.02.2022r.

godzina 10.00

55300000-3

Link

  5/22 Remont pomieszczeń biurowych ( w budynku KPP Ciechanów ) dla potrzeb   KWP zs. w Radomiu oraz BSWP w trybie zaprojektuj i wybuduj

15.03.2022

g.11.00

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego,

45000000-7 – Roboty budowlane,

45216111-5 – Roboty budowlane w zakresie posterunków policji,

45320000-6 – Roboty izolacyjne,

45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,

45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne,

link
 

6/22

Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu z podziałem na:

Zadanie nr 1 – zakup i dostawa ogumienia letniego do motocykli i motorowerów

Zadanie nr 2 – zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów osobowych

Zadanie nr 3 – zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów osobowo-terenowych i furgonów

04.03.2022r.

godz. 10:00

34351100-3

 

link

 

  7/22

 

Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu

 

28.04.2022r.

godzina 10.00

34300000-0

34411000-1

link
  8/22

Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej, wymazówek do zabezpieczenia śladów biologicznych oraz pakietów do zabezpieczania śladów przestępstw na tle seksualnym

 

29.03.2022

godz. 10:00

33954000-2 link
  9/22

Modernizacja instalacji c.o. w budynku Komendy Powiatowej Policji w Szydłowcu - zaprojektuj i wybuduj – w obiekcie czynnym”

12.04.2022

godz. 11:00

  45400000-1     

71321200-6   

   45331100-7       

link
  10/22 ,,Zakup  wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów dla urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim” 11.04.2022r.
godzina 12.00

30125110 - 5 ,

30125120 - 8 ,

30125100 - 2 ,

30124000 - 4

link
  11/22 Konserwacja, przeglądy, pomiary i rozładowania kontrolne baterii urządzeń zasilania gwarantowanego  dla systemów teleinformatycznych OST 112 w garnizonie mazowieckim

12.04.2022r.

godzina 12:00

50332000-3 link
  12/22 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb obiektów usytuowanych na terenie działania "Drupy Zakupowej Energii Elektrycznej POLICJA 2022".

05.05.2022r.

godz. 12:00

09310000-5 link
  13 /22 Wymiana kotłowni olejowej na gazową w Komendzie Powiatowej Policji w Węgrowie - zaprojektuj i wybuduj

25.04.2022r.

godz. 11:00

71321200-6, 45331110-0, 45331100-7, 45400000-1, 45311200-2, 45311100-1 link
  14 /22 Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP

22.04.2022r.

godz. 10:00

30190000-7

link

 

 

  15/22

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.

23.05.2022r. g. 10:00 09123000-7 - gaz ziemny, 65210000-8 – przesył gazu link
  17/22

Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” (II edycja) współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski.

28.04.2022

g. 10:00

55100000-1     - Usługi hotelarskie

           55120000-7     - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

             55300000-3     - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

98300000-6     - Różne usługi
link
  16/22 Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.

06.05.2022r

godz. 12:00

31682530-4 link
  18 /22 Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KWP/KMP/KPP garnizonu mazowieckiego 12.05.2022r. godz. 10:00 85121000-3 link
  20/22 Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej 16.05.2022r. g. 10.00

                                    33954000-2

link
  19/22 Zakip i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego - część 1 16.05.2022r. godz. 10:00 39130000-2, 39141300-5 link
  21/22 Przedmiotem zamówienia jest  świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” (II edycja) współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski. (Część 2 ) 20.05.2022r.godz.11.00

55100000-1

55120000-7    

55300000-3  

98300000-6     

 

link

 

 

  22/22

Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania informatycznego
dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – Część I

31.05.2022 g. 11.00

48732000-8

30213100-6  

48620000-0

48771000-3  

30213100-6

38653400-1

38652100-1

32351000-8

                32322000-6

 30213200-7

48000000-8 

48461000-7

30213100-6

 48620000-0

 48771000-3

30232130-4 

32552420-7

 

link
  23 /22 Usługi napraw w zewnętrznych zakładach naprawczych pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu 01.07.2022r.
godz. 10:00
50112100-4 link
  24/22

  Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu

31.05.2022

g.10.00

50112300-6 

link
  25/22

Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM – 2100 szt.
w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb
jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

01.06.2022r.
godzina 12.00
UWAGA
zmiana terminu składania ofert
na dzień
03.06.2022r.
godzina 12.00
 
64212000-5 link
  26/22

Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań .

10.06.2022r.
godzina 12.00
UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
14.06.2022r.
godzina 12:00

 

98351100-9

Link

 

 

  27/22

 Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

14.07.2022 g.10.00

                         09135100-5

link
  28 /22 Usługa holowania/przetransportowania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję do prowadzonych postępowań oraz pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu

21.06.2022 r

godz. 12:00

50118110-9 Link
  29/22 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz wykonywania szczepień ochronnych nad policjantami i pracownikami Policji pełniącymi służbę/ pracującymi na terenie działania KPP/KMP

21.06.2022 r.

godz. 10:00

58147000-1 link
  30/22 Dostawa, instalacja i uruchomienie chromatografów do badań narkotyków (18 kpl.) oraz do badań chemicznych (17 kpl.) oraz przeprowadzenie szkoleń
z zakresu obsługi dostarczonych chromatografów

27.07.2022 r.

godz. 12:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
02.08.2022r.
godzina 12:00

38432210 link
  31/22

 „ Modernizacja instalacji c.o. w budynku Komendy Powiatowej Policji w Szydłowcu - zaprojektuj i wybuduj – w obiekcie czynnym”

14.07.2022

g.12.00

71321200-6    

45331100-7     

45400000-1     

link
  32/22 Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych

18.07.2022

godz. 10:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
26.07.2022r.
godzina 10:00

80510000-2 link
  33/22

Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania informatycznego
dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – CzęśćI.
Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu p.n.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej”  - „Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego”.

 

18.07.2022

g. 11.00

Uwaga

Zmiana terminu składania ofert na 20.07.2022

g.11.00

 

 

48732000-8,30213100-6,

48620000-0, 48771000-3,

30213100-6,48620000-0,

38653400-1, 38652100-1

32351000-8, 32322000-6

30213200-7,30216120-3

48781000-6, 48000000-8

48461000-7

 

 

link
  34/22

Zakup i dostarczenie środków czystości oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu  i jednostek garnizonu mazowieckiego oraz jednostek CBŚP i BSWP

20.07.2022r.
godzina 12,00

39224000-8 ,

39830000-9 ,

33761000-2 ,

33631600-8 ,

33700000-7 ,

Link
  35/22

Realizacja specjalistycznego szkolenia w zakresie ewakuacji osób ze statusem VIP oraz dokumentów ważnych dla obronności państwa z zagrożonych obiektów infrastruktury krytycznej, organizowanego w ramach projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080, dofinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW dla 20 uczestników projektu, realizowanego przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu.

19.07.2022

godz. 10:00

UWAGA!

zmiana terminu składania ofert na

20.07.2022

godz. 10:00

80510000-2

link

 

  36/22

Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (część 1 Zad. 1 i 2, część 3 Zad. 1 i 2 oraz część 4 Zad. 1 i 2), projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” - II edycja  współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski (część 2) oraz  dla uczestników szkolenia funkcjonariuszy techniki kryminalistycznej (część 4 Zad. 3).

19.07.2022 godz. 11.00

55100000-1    

55120000-7   

55300000-3    

link
  37/22 Wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59

11.08.2022

godz. 10:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
17.08.2022r.
godzina 10:00

45453000-7 link
  38/22

Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego

UWAGA!

zmiana terminu składania ofert
na dzień

08.08.2022r.
godzina 12.00

 39130000-2 ; 39113100-8 ;

 39112000-0; 44421000-7.

link

 

  39/22  

„Remont pomieszczeń Samodzielnego   Pododdziału  Kontrterrorystycznego  Policji”   

16.08.2022r.

g.11.00

45453000-7

45216000-4

45216111-5

45311000-0

45312200-9

45331100-7

45321000-3

45331200-8

45331210-1

45332200-5

link
  40/22 KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej

16.08.2022r.

g.10.00

45453000-7 

45231300-8 

45332000-3 

45310000–3 

link
  41/22

Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji
z siedzibą w Radomiu w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego ( część 1 Zad. 1 i 2, część 3 Zad. 1 i 2 oraz część 4 Zad. 1 i 2 ), projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” - II edycja  współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski ( część 2 ) oraz  dla uczestników szkolenia funkcjonariuszy techniki kryminalistycznej ( część 4 Zad. 3 )

 

05.08.2022

g.11.00

55100000-1    

55120000-7    

55300000-3  

link
  43/22 Świadczenie usług serwisowych laserowych mierników prędkości pojazdów w ruchu drogowym TruCam, UltraLyte, TruSpeed,  Lasercam 4 oraz  videorejestratorów Videorapid 2A

29.08.2022r.

g.10.00

50411000-9 link
  44/22 Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych

18.08.2022 r.

godz. 10:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
19.08.2022r.
godzina 10:00

80510000-2 link
  45 /22  KPP Gostynin - malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic - roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym 06.09.2022r. godzina 11.00 45000000-7, 45453000-7, 45310000-3, 45231300-8 link
  42/22
  1. świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych
    i segregowanych  z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu oraz jej jednostek podległych
  2. świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów budowlanych z Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
  3. świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów z przetwórstwa drewna   oraz przetwórstwa płyt z Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu

14.09.2022r.

godz. 12:00

90511000-2 link
  46/22 Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych

07.09.2022

godz. 11:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
12.09.2022r.
godzina 11:00

22900000-9 link
  47/22 KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej

13.09.2022 r.

godz. 10:00

45453000-7 

45231300-8 

45332000-3 

45310000–3 

link
  48/22 Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych

02.09.2022 r.

godz. 10:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
06.09.2022r.
godzina 10:00

80510000-2 link
  49/22 Zakup i dostawa opału dla potrzeb jednostek garnizonu mazowieckiego Policji

07.09.2022 r.

godz. 10:00

09111000-0 link
  50/22 Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - Części I

05.09.202022r.

godz. 11:00

Uwaga!!!

Zmiana terminu składania ofert na 06.09.2022r.

g.11.00

30213300-8

30231300-0

48620000-0

48771000-3

32342100-3

30213100-6

48620000-0

48771000-3

32322000-6

30216120-3

48781000-6

link

 

 

 

 

 

  51 /22 Świadczenie kompleksowych usług napraw silników w pojazdach służbvowych na stanie KWP zs. w Radomiu              07.10.2022r.             godz. 10:00 50112100-4 link
  53/22  

Remont pomieszczeń Samodzielnego   Pododdziału  Kontrterrorystycznego  Policji”    W  OBIEKCIE  CZYNNYM

 

19.09.2022

g.11.00

45453000-7

45216000-4

45216111-5

45311000-0

45312200-9

45331100-7

45321000-3

45331200-8

45331210-1

45332200-5

 

link
  54/22 Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KWP/KMP/KPP
garnizonu mazowieckiego
23.09.2022 godz. 10:00 85121000-3 link
  54/22 Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla jednostek KWP/KMP/KPP garnizonu mazowieckiego 02.11.2022r. god. 10:00 85121000-3 link
  52/22

Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080, dofinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW z podziałem na zadania:

Zadanie nr 1 - Szkolenie w formule Online z zakresu Crypto-Blockchain na poziomie zaawansowanym dla 8 osób;

Zadanie nr 2 - Szkolenia w formule Online z zakresu OSINT (Open Source Intelligence)
na poziomie średniozaawansowanym dla 6 osób;

Zadanie nr 3 - Szkolenia w formule Online z zakresu EC-Council - CEH - CertifiedEthical  Hacker w wersji najbardziej aktualnej na dzień rozpoczęcia szkolenia wraz wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób

Zadanie nr 5 - Szkolenie w formule Online w zakresie CompTIA CASP+ wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób;

Zadanie nr 6 - Szkolenie w formule Online  z zakresu CompTIACloud+ wraz
z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób;

Zadanie nr 7 - Szkolenie w formule Online z zakresu CompTIA IT Fundamentals (ITF+) wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 10 osób.

09.09.2022

godz. 11:00

80510000-2 link
  55/22

Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW – część II

 

12.09.2022

godz. 10:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
14.09.2022r.
godzina 10:00

80510000-2 link
  56 /22 Zakup i dostawa paliw płynnych 19.10.2022  godz. 10:00 09134100-8, 09134100-4 link
  57 /22 KPP GOSTYNIN - malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM 29.09.2022  godz. 11:00 45000000-7, 45453000-7, 45310000-3, 45231300-8 link
  58/22

Zakup i dostawa elektronicznych depozytorów do przechowywania broni krótkiej oraz kluczy

04.10.2022r.
godz. 10:00
UWAGA
zmiana terminu
skladania ofert na dzień 07.10.2022r.
godz. 10:00
31700000-3 link
  59/22

Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

11.10.2022 godz. 11.00

 30213300-8

  48620000-0

  48771000-3 

 30213100-6

 30231300-0 

  30213200-7

                              
link
  62/22

Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP.

03.11. 2022 r.

godz. 12:00

30197644-2

link

 

 

  63/22 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych 14.10.2022r.
godzina 12:00
85147000 - 1 link
  63/22 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych - oferty dodatkowe 29.11.2022r.
godzina 10.00
85147000 - 1 link
  64/22 Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW

13.10.2022

godz. 10:00

80510000-2 link
  65/22 Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW

19.10.2022

godz. 10:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
21.10.2022r.
godzina 10:00

80510000-2 link
  66/22 Zakup i dostarczenie z rozładunkiem, montaż oraz serwis fabrycznie nowego sprzętu sportowego dla KPP w Pułtusku, KPP w Węgrowie, KWP zs. w Radomiu

24.10.2022

godz. 10:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
26.10.2022r.
godzina 10:00

37400000-2

37442100-8

37440000-4

37441700-8

link
  67/22 zkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW

25.10.2022

godz. 10:00

80510000-2 link
  68 /22 Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

23.11.2022

godz. 10:00

39131100-0, 39151000-5, 39113100-7, 39112000-0, 39121100-7, 39141300-5, 39141000-3, 44421000-7 link
  69/22

Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych   przez   Komendę  Wojewódzką  Policji  z siedzibą  w Radomiu   w  ramach  projektu  „Skuteczni w działaniu   –   współpraca   służb  w  sytuacjach   zagrożenia   infrastruktury   krytycznej”   współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (część 1 Zad. 1 i 2, część 3 Zad. 1 i 2, część 4 Zad. 1 i 2 oraz część 5 Zad. 1 i 2), projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” - II edycja  współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski (część 2) i projektu Policyjna Kampania Społeczna „Świadomy – Czujny – Bezpieczny” współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski (część 5 Zad. 3) oraz dla uczestników szkolenia funkcjonariuszy techniki kryminalistycznej (część 4 Zad. 3)

03.11.2022 g.11.00

55100000-1    

55120000-7    

55300000-3    

 

link
  70/22

Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu z podziałem na zadania:

  1. zadanie nr 1 - świadczenie (nie wcześniej niż od 17.12.2022 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Dräger 9510, zadanie nr 2 - świadczenie ( nie wcześniej niż od 18.01.2023 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu AlcoQuant 6020 zadanie nr 3 - świadczenie ( od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu AT 1000, zadanie nr 4 - świadczenie (od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu  AL 4000, zadanie nr 5 - świadczenie (od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alco-Blow, zadanie nr 6 - świadczenie (od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alco-Sensor FST,
08.11.2022 r. godz. 11:00 50410000-2 link
  71/22 ,,Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim” – Cześć II z podziałem na Zadanie nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 , 9 i 10

29.11.2022

godz. 10:00

30125110-5

30125120-8

30125100-2

30124000-4

link
  72/22 PP Gózd  - budowa nowej siedziby ( KMP Radom) - zaprojektuj i wybuduj

21.11.2022

godz. 11:00

 

UWAGA !

zmiana terminu składania ofert na

23.11.2022 r.

godz. 11:00.

45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45410000-4 - Tynkowanie 45261410-1 - Izolowanie dachu 45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421141-4 - Instalowanie przegród 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 - Kładzenie płytek 45431100-8 - Kładzenie terakoty 45442100-8 - Roboty malarskie 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

link
  73/22 Dostawa i montaż urządzeń  klimatyzacyjnych w węzłach OST 112

22.11.2022

godz. 10:00

39717200-3

45331220-4

link
  74/22 Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW

18.11.2022

godz. 10:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
21.11.2022r.
godzina 10:00

80510000-2 link
  75/22 Zakup i dostawa pojazdów służbowych

28.11.2022

godz. 08:00

34113300 - 5

34223000 - 6

link
  76/22 Zakup i dostawa nieoznakowanego pojazdu typu KOMBIVAN – ilość 4szt

28.11.2022

godz. 08:00

UWAGA
zmiana terminu składania ofert na dzień
29.11.2022r.
godzina 08:00

34110000-1 link
 

77/22

 

Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego
dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

30.11.2022

godz. 10.00

UWAGA!!!!

Zmiana terminu składania ofert na 02.12.2022 godz. 10.00

 30213300-8

 48620000-0

48771000-3

30231300-0

30213200-7

                 48620000-0

                 30232110-8

 

link
  78 /22 Zakup i dostawa pojazdów słuzbowych 12.12.2022r.     godz. 8:00 34113300 -5, 34223000-6 link
  79/22

 Zakup i dostarczenie
z rozładunkiem i montażem
fabrycznie nowego sprzętu sportowego
dla KPP w Pułtusku, KPP w Węgrowie

13.12.2022r.
godzina 08.00

37400000-2 

37442100-8

37440000-4

37441700-8

37420000-8

link
  80/22 Dostawa, instalacja i uruchomienie jednego zestawu akcesoryjnego z podręcznym analizatorem Ramanowskim wraz z oprzyrządowaniem i komponentami oraz przeprowadzenie szkolenia zakresu obsługi dostarczonego sprzętu

15.12.2022

godz. 08:00

38433000-9 link
  81/22 Zestaw do sekwencjonowania DNA nowej generacji ze stacją roboczą do przygotowywania bibliotek

23.12.2022

godz. 08:00

38432000-2 

30214000-2 

48461000-7 

link
           
  82/22

Przedmiot zamówienia:

  1. świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych
    i segregowanych  z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu oraz jej jednostek podległych (dot.  zadań od nr 1 do nr 41)
  2. świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych
    i segregowanych  z Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu (dot. zadania nr 42)
  3. świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów z przetwórstwa drewna oraz przetwórstwa płyt z Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu (dot. zadania nr 43)

 

04.01.2023r.

godzina 08:00

 

UWAGA !!!

zmiana terminu składania ofert na dzień  10.01.2023r. godzina 08:00

90511000-2- link
  83/22

Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań

05.01.2023r.

godz.8.00

98351100-9 link
  85 /22 Zakup i dostawa oleju napędowego ON do niestacjonarnego zbiornika typu FULEMASTER usytuowanego w Płocku 10.01.2023r. godzina 08:00 09134100-8 link

Metryczka

Data publikacji : 11.05.2023
Podmiot udostępniający informację:
KWP z siedzibą w Radomiu
Osoba udostępniająca informację:
Ewa Piasta-Grzegorczyk Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu
do góry