Zamówienia ogłoszone 2022
https://platformazakupowa.pl/ocenianie/manage/offers/publication/60186734136100-0 ;
34113300-5
Lp. |
Nr referencyjny |
Przedmiot Zamówienia |
Termin składania ofert |
Wspólny słownik zamówień (CPV) |
Szczegóły |
|||
1 /22 | Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego |
14.02.2022r. godz. 14:30 |
85121000-3 | link | ||||
2/22 | Szkolenie CompTIA wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób w ramach projektu pt. „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (nr 80/PL/2020/FBW) zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia |
21.02.2022r. godz. 10:00 |
80510000-2 | link | ||||
3/22 |
Zakup i dostawa filtrów samochodowych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu
|
23.02.2022r godz. 10.00 |
42913000-9 | link | ||||
4/22 |
Usługi społeczne – Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych
|
28.02.2022r. godzina 10.00 |
55300000-3 | |||||
5/22 | Remont pomieszczeń biurowych ( w budynku KPP Ciechanów ) dla potrzeb KWP zs. w Radomiu oraz BSWP w trybie zaprojektuj i wybuduj |
15.03.2022 g.11.00 |
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego, 45000000-7 – Roboty budowlane, 45216111-5 – Roboty budowlane w zakresie posterunków policji, 45320000-6 – Roboty izolacyjne, 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, |
link | ||||
6/22 |
Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu z podziałem na: Zadanie nr 1 – zakup i dostawa ogumienia letniego do motocykli i motorowerów Zadanie nr 2 – zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów osobowych Zadanie nr 3 – zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów osobowo-terenowych i furgonów |
04.03.2022r. godz. 10:00 |
34351100-3 |
|
||||
7/22 |
Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu
|
28.04.2022r. godzina 10.00 |
34300000-0 34411000-1 |
link | ||||
8/22 |
Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej, wymazówek do zabezpieczenia śladów biologicznych oraz pakietów do zabezpieczania śladów przestępstw na tle seksualnym
|
29.03.2022 godz. 10:00 |
33954000-2 | link | ||||
9/22 |
Modernizacja instalacji c.o. w budynku Komendy Powiatowej Policji w Szydłowcu - zaprojektuj i wybuduj – w obiekcie czynnym” |
12.04.2022 godz. 11:00 |
45400000-1 71321200-6 45331100-7 |
link | ||||
10/22 | ,,Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów dla urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim” | 11.04.2022r. godzina 12.00 |
30125110 - 5 , 30125120 - 8 , 30125100 - 2 , 30124000 - 4 |
link | ||||
11/22 | Konserwacja, przeglądy, pomiary i rozładowania kontrolne baterii urządzeń zasilania gwarantowanego dla systemów teleinformatycznych OST 112 w garnizonie mazowieckim |
12.04.2022r. godzina 12:00 |
50332000-3 | link | ||||
12/22 | Zakup energii elektrycznej dla potrzeb obiektów usytuowanych na terenie działania "Drupy Zakupowej Energii Elektrycznej POLICJA 2022". |
05.05.2022r. godz. 12:00 |
09310000-5 | link | ||||
13 /22 | Wymiana kotłowni olejowej na gazową w Komendzie Powiatowej Policji w Węgrowie - zaprojektuj i wybuduj |
25.04.2022r. godz. 11:00 |
71321200-6, 45331110-0, 45331100-7, 45400000-1, 45311200-2, 45311100-1 | link | ||||
14 /22 | Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP |
22.04.2022r. godz. 10:00 |
30190000-7 |
|
||||
15/22 |
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. |
23.05.2022r. g. 10:00 | 09123000-7 - gaz ziemny, 65210000-8 – przesył gazu | link | ||||
17/22 |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” (II edycja) współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski. |
28.04.2022 g. 10:00 |
55100000-1 - Usługi hotelarskie 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 98300000-6 - Różne usługi |
link | ||||
16/22 | Zakup siłowni zasilania gwarantowanego wraz z dostarczeniem, instalacją i uruchomieniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. |
06.05.2022r godz. 12:00 |
31682530-4 | link | ||||
18 /22 | Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KWP/KMP/KPP garnizonu mazowieckiego | 12.05.2022r. godz. 10:00 | 85121000-3 | link | ||||
20/22 | Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych do pobierania wymazów z jamy ustnej | 16.05.2022r. g. 10.00 |
33954000-2 |
link | ||||
19/22 | Zakip i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego - część 1 | 16.05.2022r. godz. 10:00 | 39130000-2, 39141300-5 | link | ||||
21/22 | Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” (II edycja) współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski. (Część 2 ) | 20.05.2022r.godz.11.00 |
55100000-1 55120000-7 55300000-3 98300000-6
|
|
||||
22/22 |
Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania informatycznego |
31.05.2022 g. 11.00 |
48732000-8 30213100-6 48620000-0 48771000-3 30213100-6 38653400-1 38652100-1 32351000-8 32322000-6 30213200-7 48000000-8 48461000-7 30213100-6 48620000-0 48771000-3 30232130-4 32552420-7
|
link | ||||
23 /22 | Usługi napraw w zewnętrznych zakładach naprawczych pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu | 01.07.2022r. godz. 10:00 |
50112100-4 | link | ||||
24/22 |
Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu |
31.05.2022 g.10.00 |
50112300-6 |
link | ||||
25/22 |
Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM – 2100 szt. |
01.06.2022r. godzina 12.00 UWAGA zmiana terminu składania ofert na dzień 03.06.2022r. godzina 12.00 |
64212000-5 | link | ||||
26/22 |
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań . |
10.06.2022r.
|
98351100-9 |
|
||||
27/22 |
Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego |
14.07.2022 g.10.00 |
09135100-5 |
link | ||||
28 /22 | Usługa holowania/przetransportowania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję do prowadzonych postępowań oraz pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu |
21.06.2022 r godz. 12:00 |
50118110-9 | Link | ||||
29/22 | Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz wykonywania szczepień ochronnych nad policjantami i pracownikami Policji pełniącymi służbę/ pracującymi na terenie działania KPP/KMP |
21.06.2022 r. godz. 10:00 |
58147000-1 | link | ||||
30/22 | Dostawa, instalacja i uruchomienie chromatografów do badań narkotyków (18 kpl.) oraz do badań chemicznych (17 kpl.) oraz przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi dostarczonych chromatografów |
27.07.2022 r. godz. 12:00 UWAGA |
38432210 | link | ||||
31/22 |
„ Modernizacja instalacji c.o. w budynku Komendy Powiatowej Policji w Szydłowcu - zaprojektuj i wybuduj – w obiekcie czynnym” |
14.07.2022 g.12.00 |
71321200-6 45331100-7 45400000-1 |
link | ||||
32/22 | Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych |
18.07.2022 godz. 10:00 UWAGA |
80510000-2 | link | ||||
33/22 |
Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania informatycznego
|
18.07.2022 g. 11.00 Uwaga Zmiana terminu składania ofert na 20.07.2022 g.11.00
|
48732000-8,30213100-6, 48620000-0, 48771000-3, 30213100-6,48620000-0, 38653400-1, 38652100-1 32351000-8, 32322000-6 30213200-7,30216120-3 48781000-6, 48000000-8 48461000-7
|
link | ||||
34/22 |
Zakup i dostarczenie środków czystości oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego oraz jednostek CBŚP i BSWP |
20.07.2022r. godzina 12,00 |
39224000-8 , 39830000-9 , 33761000-2 , 33631600-8 , 33700000-7 , |
Link | ||||
35/22 |
Realizacja specjalistycznego szkolenia w zakresie ewakuacji osób ze statusem VIP oraz dokumentów ważnych dla obronności państwa z zagrożonych obiektów infrastruktury krytycznej, organizowanego w ramach projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080, dofinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW dla 20 uczestników projektu, realizowanego przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu. |
19.07.2022 godz. 10:00 UWAGA! zmiana terminu składania ofert na 20.07.2022 godz. 10:00 |
80510000-2 |
|
||||
36/22 |
Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (część 1 Zad. 1 i 2, część 3 Zad. 1 i 2 oraz część 4 Zad. 1 i 2), projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” - II edycja współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski (część 2) oraz dla uczestników szkolenia funkcjonariuszy techniki kryminalistycznej (część 4 Zad. 3). |
19.07.2022 godz. 11.00 |
55100000-1 55120000-7 55300000-3 |
link | ||||
37/22 | Wymiana okien w budynku Komendy Miejskiej Policji w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 |
11.08.2022 godz. 10:00 UWAGA |
45453000-7 | link | ||||
38/22 |
Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek garnizonu mazowieckiego |
UWAGA! zmiana terminu składania ofert 08.08.2022r. |
39130000-2 ; 39113100-8 ; 39112000-0; 44421000-7. |
|
||||
39/22 |
„Remont pomieszczeń Samodzielnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji” |
16.08.2022r. g.11.00 |
45453000-7 45216000-4 45216111-5 45311000-0 45312200-9 45331100-7 45321000-3 45331200-8 45331210-1 45332200-5 |
link | ||||
40/22 | KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej |
16.08.2022r. g.10.00 |
45453000-7 45231300-8 45332000-3 45310000–3 |
link | ||||
41/22 |
Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji
|
05.08.2022 g.11.00 |
55100000-1 55120000-7 55300000-3 |
link | ||||
43/22 | Świadczenie usług serwisowych laserowych mierników prędkości pojazdów w ruchu drogowym TruCam, UltraLyte, TruSpeed, Lasercam 4 oraz videorejestratorów Videorapid 2A |
29.08.2022r. g.10.00 |
50411000-9 | link | ||||
44/22 | Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych |
18.08.2022 r. godz. 10:00 UWAGA |
80510000-2 | link | ||||
45 /22 | KPP Gostynin - malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic - roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym | 06.09.2022r. godzina 11.00 | 45000000-7, 45453000-7, 45310000-3, 45231300-8 | link | ||||
42/22 |
|
14.09.2022r. godz. 12:00 |
90511000-2 | link | ||||
46/22 | Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych |
07.09.2022 godz. 11:00 UWAGA |
22900000-9 | link | ||||
47/22 | KPP Mława – remont pomieszczeń biurowych oraz budowa przyłącza kanalizacji deszczowej |
13.09.2022 r. godz. 10:00 |
45453000-7 45231300-8 45332000-3 45310000–3 |
link | ||||
48/22 | Specjalistyczne szkolenie z zakresu zwalczania przestępstw związanych z wytwarzaniem i używaniem materiałów pirotechnicznych |
02.09.2022 r. godz. 10:00 UWAGA |
80510000-2 | link | ||||
49/22 | Zakup i dostawa opału dla potrzeb jednostek garnizonu mazowieckiego Policji |
07.09.2022 r. godz. 10:00 |
09111000-0 | link | ||||
50/22 | Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - Części I |
05.09.202022r. godz. 11:00 Uwaga!!! Zmiana terminu składania ofert na 06.09.2022r. g.11.00 |
30213300-8 30231300-0 48620000-0 48771000-3 32342100-3 30213100-6 48620000-0 48771000-3 32322000-6 30216120-3 48781000-6 |
|
||||
51 /22 | Świadczenie kompleksowych usług napraw silników w pojazdach służbvowych na stanie KWP zs. w Radomiu | 07.10.2022r. godz. 10:00 | 50112100-4 | link | ||||
53/22 |
Remont pomieszczeń Samodzielnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji” W OBIEKCIE CZYNNYM
|
19.09.2022 g.11.00 |
45453000-7 45216000-4 45216111-5 45311000-0 45312200-9 45331100-7 45321000-3 45331200-8 45331210-1 45332200-5
|
link | ||||
54/22 | Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KWP/KMP/KPP garnizonu mazowieckiego |
23.09.2022 godz. 10:00 | 85121000-3 | link | ||||
54/22 | Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla jednostek KWP/KMP/KPP garnizonu mazowieckiego | 02.11.2022r. god. 10:00 | 85121000-3 | link | ||||
52/22 |
Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080, dofinansowanego z Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Szkolenie w formule Online z zakresu Crypto-Blockchain na poziomie zaawansowanym dla 8 osób; Zadanie nr 2 - Szkolenia w formule Online z zakresu OSINT (Open Source Intelligence) Zadanie nr 3 - Szkolenia w formule Online z zakresu EC-Council - CEH - CertifiedEthical Hacker w wersji najbardziej aktualnej na dzień rozpoczęcia szkolenia wraz wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób Zadanie nr 5 - Szkolenie w formule Online w zakresie CompTIA CASP+ wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 9 osób; Zadanie nr 6 - Szkolenie w formule Online z zakresu CompTIACloud+ wraz Zadanie nr 7 - Szkolenie w formule Online z zakresu CompTIA IT Fundamentals (ITF+) wraz z wydaniem vouchera na egzamin certyfikacyjny dla 10 osób. |
09.09.2022 godz. 11:00 |
80510000-2 | link | ||||
55/22 |
Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW – część II
|
12.09.2022 godz. 10:00 UWAGA |
80510000-2 | link | ||||
56 /22 | Zakup i dostawa paliw płynnych | 19.10.2022 godz. 10:00 | 09134100-8, 09134100-4 | link | ||||
57 /22 | KPP GOSTYNIN - malowanie pomieszczeń, wykonanie drenażu piwnic ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE W OBIEKCIE CZYNNYM | 29.09.2022 godz. 11:00 | 45000000-7, 45453000-7, 45310000-3, 45231300-8 | link | ||||
58/22 |
Zakup i dostawa elektronicznych depozytorów do przechowywania broni krótkiej oraz kluczy |
04.10.2022r. godz. 10:00 UWAGA zmiana terminu skladania ofert na dzień 07.10.2022r. godz. 10:00 |
31700000-3 | link | ||||
59/22 |
Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego |
11.10.2022 godz. 11.00 |
30213300-8 48620000-0 48771000-3 30213100-6 30231300-0 30213200-7 |
link | ||||
62/22 |
Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP. |
03.11. 2022 r. godz. 12:00 |
30197644-2 |
|
||||
63/22 | Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych | 14.10.2022r. godzina 12:00 |
85147000 - 1 | link | ||||
63/22 | Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych - oferty dodatkowe | 29.11.2022r. godzina 10.00 |
85147000 - 1 | link | ||||
64/22 | Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW |
13.10.2022 godz. 10:00 |
80510000-2 | link | ||||
65/22 | Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW |
19.10.2022 godz. 10:00 UWAGA |
80510000-2 | link | ||||
66/22 | Zakup i dostarczenie z rozładunkiem, montaż oraz serwis fabrycznie nowego sprzętu sportowego dla KPP w Pułtusku, KPP w Węgrowie, KWP zs. w Radomiu |
24.10.2022 godz. 10:00 UWAGA |
37400000-2 37442100-8 37440000-4 37441700-8 |
link | ||||
67/22 | zkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW |
25.10.2022 godz. 10:00 |
80510000-2 | link | ||||
68 /22 | Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego |
23.11.2022 godz. 10:00 |
39131100-0, 39151000-5, 39113100-7, 39112000-0, 39121100-7, 39141300-5, 39141000-3, 44421000-7 | link | ||||
69/22 |
Świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych organizowanych przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego (część 1 Zad. 1 i 2, część 3 Zad. 1 i 2, część 4 Zad. 1 i 2 oraz część 5 Zad. 1 i 2), projektu „Policyjna Akademia Bezpiecznego Konsumenta” - II edycja współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski (część 2) i projektu Policyjna Kampania Społeczna „Świadomy – Czujny – Bezpieczny” współfinansowanego przez Narodowy Bank Polski (część 5 Zad. 3) oraz dla uczestników szkolenia funkcjonariuszy techniki kryminalistycznej (część 4 Zad. 3) |
03.11.2022 g.11.00 |
55100000-1 55120000-7 55300000-3
|
link | ||||
70/22 |
Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu z podziałem na zadania:
|
08.11.2022 r. godz. 11:00 | 50410000-2 | link | ||||
71/22 | ,,Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim” – Cześć II z podziałem na Zadanie nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 , 9 i 10 |
29.11.2022 godz. 10:00 |
30125110-5 30125120-8 30125100-2 30124000-4 |
link | ||||
72/22 | PP Gózd - budowa nowej siedziby ( KMP Radom) - zaprojektuj i wybuduj |
21.11.2022 godz. 11:00
UWAGA ! zmiana terminu składania ofert na 23.11.2022 r. godz. 11:00. |
45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45410000-4 - Tynkowanie 45261410-1 - Izolowanie dachu 45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45421141-4 - Instalowanie przegród 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 - Kładzenie płytek 45431100-8 - Kładzenie terakoty 45442100-8 - Roboty malarskie 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie |
link | ||||
73/22 | Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w węzłach OST 112 |
22.11.2022 godz. 10:00 |
39717200-3 45331220-4 |
link | ||||
74/22 | Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt.: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” o nr PL/2020/PR/0080 dofinansowanego z Funduszy Bezpieczeństwa Wewnętrznego na podstawie Porozumienia finansowego nr 80/PL/2020/FBW |
18.11.2022 godz. 10:00 UWAGA |
80510000-2 | link | ||||
75/22 | Zakup i dostawa pojazdów służbowych |
28.11.2022 godz. 08:00 |
34113300 - 5 34223000 - 6 |
link | ||||
76/22 | Zakup i dostawa nieoznakowanego pojazdu typu KOMBIVAN – ilość 4szt |
28.11.2022 godz. 08:00 UWAGA |
34110000-1 | link | ||||
77/22
|
Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego |
30.11.2022 godz. 10.00 UWAGA!!!! Zmiana terminu składania ofert na 02.12.2022 godz. 10.00 |
30213300-8 48620000-0 48771000-3 30231300-0 30213200-7 48620000-0 30232110-8
|
link | ||||
78 /22 | Zakup i dostawa pojazdów słuzbowych | 12.12.2022r. godz. 8:00 | 34113300 -5, 34223000-6 | link | ||||
79/22 |
Zakup i dostarczenie |
13.12.2022r. godzina 08.00 |
37400000-2 37442100-8 37440000-4 37441700-8 37420000-8 |
link | ||||
80/22 | Dostawa, instalacja i uruchomienie jednego zestawu akcesoryjnego z podręcznym analizatorem Ramanowskim wraz z oprzyrządowaniem i komponentami oraz przeprowadzenie szkolenia zakresu obsługi dostarczonego sprzętu |
15.12.2022 godz. 08:00 |
38433000-9 | link | ||||
81/22 | Zestaw do sekwencjonowania DNA nowej generacji ze stacją roboczą do przygotowywania bibliotek |
23.12.2022 godz. 08:00 |
38432000-2 30214000-2 48461000-7 |
link | ||||
82/22 |
Przedmiot zamówienia:
|
04.01.2023r. godzina 08:00
UWAGA !!! zmiana terminu składania ofert na dzień 10.01.2023r. godzina 08:00 |
90511000-2- | link | ||||
83/22 |
05.01.2023r. godz.8.00 |
98351100-9 | link | |||||
85 /22 | Zakup i dostawa oleju napędowego ON do niestacjonarnego zbiornika typu FULEMASTER usytuowanego w Płocku | 10.01.2023r. godzina 08:00 | 09134100-8 | link |