Zakup i dostawa komputerów i laptopów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów oraz zestawu audiowizualnego nr sprawy 110/2013 - UWAGA !!! Zmiana terminu składania Ofert.

Lp.

Nr referencyjny

Przedmiot Zamówienia

Termin składania ofert

Wspólny słownik zamówień (CPV)

1. 110/PN/2013

Zakup i dostawa komputerów i laptopów, drukarek,
urządzeń wielofunkcyjnych i faksów oraz zestawu audiowizualnego

UWAGA !!! Zmiana terminu składania ofert.

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o Unieważnieniu dot. Zadania nr 1 A oraz powtórnym Wyborze

 

UNIEWAŻNIENIE CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY  NA ZADANIE nr 1A  ORAZ POWTÓRZENIE CZYNNOŚCI OCENY I PORÓWNANIA OFERT.

26.09.2013
godz.9.00

302133008;
302131006;
302321108;
325812001;
323212001

 

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 16.08.2013
Data modyfikacji : 21.11.2013
Podmiot udostępniający informację:
KWP z siedzibą w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Małgorzata Wójcik
Osoba udostępniająca informację:
Małgorzata Wójcik Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu
Osoba modyfikująca informację:
Małgorzata Wójcik
do góry