Zakup, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie nowego cyfrowego rejestratora rozmów wraz z ukompletowaniem na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach - nr postępowania 77/15

Numer Referencyjny Przedmiot zamówienia Termin składania ofert
77/15 Zakup, dostawa, zainstalowanie i uruchomienie nowego cyfrowego rejestratora rozmów  wraz z ukompletowaniem na potrzeby Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach 14.12.2015r.
godzina 10:30
UWAGA ! Zmiana Załącznika nr 2 do SIWZ

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 04.12.2015
Data modyfikacji : 08.12.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP z siedzibą w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Małgorzata Wójcik
Osoba udostępniająca informację:
Małgorzata Wójcik Sekcja Zamówień Publicznych KWP z siedzibą w Radomiu
Osoba modyfikująca informację:
Małgorzata Wójcik
do góry