Zamówienia ogłoszone
Nr referencyjny |
Przedmiot Zamówienia |
Termin składania ofert |
Wspólny słownik zamówień (CPV) |
Szczegóły |
---|---|---|---|---|
67/24 |
Zakup i dostawa filtrów samochodowych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu |
10.01.2025 r. godz. 10:00 |
42913000-9 |
|
68/24 |
„Zarząd w Radomiu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości – budowa nowej siedziby” – zaprojektuj i wybuduj |
07.02.2025 r. UWAGA! |
71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.22.30.00-7, 71.30.00.00-1, 71.32.12.00-6, 71.40.00.00-2, 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.22.35.00-1, 45.26.20.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.31.60.00-5, 45.31.73.00-5, 45.31.40.00-1, 45.31.20.00-7, 45.31.10.00-0, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.34.30.00-3, 45.40.00.00-1, 45.31.31.00-5, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.10-8, 45.42.11.11-5, 45.42.11.30-4, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.20.00-4, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.34.00.00-2 |
|
1 /25 |
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów z obiektów KWP zs. w Radomiu oraz jej jednostek podległych |
11.02.2025r., godzina 10:00 | 90511000-2 | link |
2/54 |
Świadczenie usług medycznych
|
18.02.2025r.
|
85122000-3 |
link |
3 /25 | Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu - drugi etap | 25.02.2025r. godzina 11:00 | 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9 | link |
4/25 |
Usługa parkowania / przechowywania pojazdów / rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań |
17.02.2025 r. godzina 10:00 UWAGA! zmiana terminu składania ofert na 19.02.2025 r.
|
98351100-9 | link |
5/25 | Usługa holowania/przetransportowania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję do prowadzonych postępowań oraz pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu | 11.04.2025 r. godzina 11:00 |
50118110-9 | link |
6/25 | Usługa odprowadzania wód opadowych i roztopowych z terenów jednostek Policji – nr wewnętrzny postępowania nr 6/25 z podziałem na 5 (pięć) zadań na podstawie art. 305 ust 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024r. poz. 1320) |
negocjacje odbędą się w dniu 19.03.2025r o godzinie 10.00 |
90000000-7 | link |
7/25 | Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro | 01.04.2025r. godz. 11:00 | 45000000-7, 45333000-0, 45310000-3 | link |
8/25 | Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego |
03.04.2025 r. godzina 11:00 |
71321200-6 45331110-0 45331100-7 45400000-1 45311200-2 45311100-1 |
link |
9/25 | Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego - część II |
10.04.2025r. godzina 11:00 |
71321200-6, 45331110-0, 45331100-7, 45400000-1, 45311200-2, 45311100-1 | link |
11/25 |
Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu |
08.04.2025r. godzina 10:00 |
34351100-3 – Opony do pojazdów silnikowych 34352100-0 – Opony do pojazdów ciężarowych 34352200-1 – Opony do autobusów 34411200-3 – Opony do motocykli |
link |