Archiwum zamówień ogłoszonych 2021.
Lp. |
Nr referencyjny |
Przedmiot Zamówienia |
Termin składania ofert |
Wspólny słownik zamówień (CPV) |
Szczegóły |
|||
1/21 |
Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu i jednostek jej podległych. |
17.04.2021 g.11.00 |
31431000-6 | link | ||||
2 /21 | Usługa mycia pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych |
26.03.2021r. godz. 10:00 |
50112300-6 | link | ||||
3/21 |
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych |
12.04.2021r. | 85121270 - 6 | Link | ||||
4/21 |
w trybie z wolnej ręki
|
12.04.2021r. | 09300000-2 | Link | ||||
5/21 | Konserwacja, przegląd, pomiary i naprawa urządzeń zasilania gwarantowanego dla systemów teleinformatycznych OST 112 w garnizonie mazowieckim |
23.04.2021r. godz. 14:00 |
50532000-3 | link | ||||
6/21 | Wykonanie kompleksowych napraw powypadkowych i kolizyjnych pojazdów służbowych Policji będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu |
27.04.2021r. g. 11.00 |
50112110-7 |
link | ||||
7/21 | Zakup i dostarczenie środków czystości oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu i jednostek garnizonu mazowieckiego. |
04.05.2021r. godz. 14:00 |
39224000-8, 39830000-9, 33761000-2, 33631600-8, 33700000-7 | link | ||||
8/21 |
Usługa holowania/przetransportowania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję dla potrzeb KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych |
07.06.2021 g.12:00 | 501181110-9 | link | ||||
9/21 |
w trybie z wolnej rękiDostawa ciepła z sieci ciepłowniczej dla potrzeb Komisariatu Policji w Pionkach, ul. Leśna 5 |
14.05.2021r. | 09300000-2 | link | ||||
10/21 |
Świadczenie usług odbioru zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych, odpadów budowlanych oraz odpadów z przetwórstwa z drewna oraz przetwórstwa płyt z obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu
|
07.06.2021r. g. 10:00 | 90511000-2 | link | ||||
11/21 | Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań | 24.05.2021 g. 10:00 | 98351100-9 | link | ||||
12 /21 | Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej i z zakresu szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę /pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego |
07.06.2021r. godz. 10:00 |
85147000-1 | link | ||||
13 /21 | Wykonanie kompleksowych napraw powypadkowych i kolizyjnych pojazdów służbowych Policji będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych oraz remontowopspawalnicznych |
18.06.2021r. godz. 10:00 |
50112110-7 | link | ||||
14/21 |
Zakup i dostawa olejów silnikowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu. |
21.06.2021r. godz. 10:00 |
09211100-2 | link | ||||
15/21 |
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego |
16.06.2021r. | 09.12.30.00-7; 65.21.00.00-8 |
link | ||||
16 /21 | Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwii osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego |
28.06.2021r. godz. 10:00 |
85121000-3 | link | ||||
17/21 |
Dzierżawa elementów infrastruktury telekomunikacyjnej oraz najmu urządzeń telekomunikacyjnych niezbędnych dla sprawnego funkcjonowania jednostek organizacyjnych Policji podległych KWP zs. w Radomiu (dzierżawa cyfrowych i analogowych łączy telekomunikacyjnych)– |
10.08.2021r. godz. 12:00 |
64200000-8 | link | ||||
18/21 |
Szkolenia specjalistyczne doskonalące umiejętność analizy śledczej urządzeń stacjonarnych i mobilnych Zadanie nr 1 - Szkolenie z analizy śledczej urządzeń mobilnych (Mobile Forensics) Zadanie nr 2 - Szkolenie specjalistyczne doskonalące umiejętność analizy ruchu sieciowego Zadanie nr 3 - Szkolenie z analizy śledczej urządzeń stacjonarnych (Computer Forensics) Szkolenia realizowane w ramach Projektu pt: „Skuteczni w działaniu – współpraca służb |
23.07.2021r. godz. 10:00 |
80510000-2 |
|
||||
19/21 |
KWP zs. w Radomiu - modernizacja pomieszczeń Centrum Operacyjnego i Stanowiska Kierowania” W CZYNNYM OBIEKCIE – Część 1 |
30.07.2021r godz. 11:00 |
45453000-7 45310000-3 45330000-9 45331220-4 42513200-7 |
|
||||
20/21 |
Zakup i dostawa pojazdów służbowych Zadanie nr 1: zakup i dostawa nieoznakowanego pojazdu służbowego typu furgon – 1szt Zadanie nr 2: zakup i dostawa nieoznakowanego pojazdu służbowego typu pick-up – 1szt |
26.07.2021r. |
34136100-0 , 34113300-5 , |
link | ||||
21/21 |
Szkolenie dla 60 osób z zakresu prowadzenia działań bojowych na obiektach infrastruktury krytycznej oraz pokonywania przeszkód technicznych (mechanicznie, termicznie, wybuchowo) z uwzględnieniem zagrożeń CBRN-E oraz szkolenie dla 60 osób z zakresu udzielania pierwszej pomocy z elementami medycyny taktycznej ofiarom zamachu, w tym osobom narażonym na oddziaływanie czynników CBRN-E; program szkolenia oparty na wytycznych amerykańskiego komitetu Tactical Combat Casualty Care (TCCC).
|
27.07.2021r g. 10:00 | 80510000-2 | link | ||||
22/21 |
Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Płońsku
|
3.08.2021r. |
71220000-6 ,45000000-7 45216111-5 ,45220000-5 45320000-6 ,45321000-3 45400000-1 ,71321200-6 45300000-0 ,45310000-3 45330000-9 ,45331000-6 09331100-9 |
link | ||||
23/21 |
Zakup wraz z dostawą zestawów do pobierania materiału genetycznego – 4 300 kpl |
05.08.2021 g.10:00 | 33954000-2 | link | ||||
24/21 |
KPP Kozienice – remont częściowy obiektu”
|
18.08.2021r. |
45330000 - 9 ; 45331100 -7 ; 45320000 – 6 ; 45310000 – 3 ; |
|
||||
25/21 |
Świadczenie usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu |
11.08.2021 g.10:00 | 50410000-2 |
|
||||
26 /21 | KWP z siedzibą w Radomiu - modernizacja pomieszczeń Centrum Operacyjnego i Stanowiska Kierowania w OBIEKCIE CZYNNYM ( Sztab ) |
31.08.2021r. godz. 11:00 |
45453000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45331220-4, 42513200-7 |
|
||||
27/21 |
|
31.08.2021 10:00 |
45320000-6 45321000-3 45400000-1 71321200-6 45300000-0 45310000-3 45330000-9 45331000-6 09331100-9
|
link | ||||
28 /21 | Świadczenie usłu medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KMP/KPP garnizonu mazowieckiego | 02.09.2021r. |
85121000 3
|
link | ||||
29/21 |
Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego dla potrzeb jednostek garnizonu mazowieckiego Policji |
01.09.2021g.12:00 | 09135100-5 | link | ||||
30/21 |
Zakup i dostawa olejów silnikowych do pojazdów służbowych KWP zs. |
21.09.2021r. godz. 10:00 |
09211100-2 | link | ||||
31/21 |
KPP Białobrzegi – Remont budynku administracyjnego oraz budynku garażowo administracyjnego” NA TERENIE OBIEKTU CZYNNEGO |
12.10.2021r. g.11.00 |
45000000-7 45400000-1 45300000-0 45310000-3 45330000-9 |
link | ||||
32 /21 | Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Płońsku |
12.10.2021r. godz. 11 : 00 |
45310000-3 | link | ||||
33/21 |
Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych z podziałem na: Zadanie nr 1 – zakup i dostawa opon zimowych do pojazdów osobowych Zadanie nr 2 – zakup i dostawa opon zimowych do pojazdów osobowo-terenowych, furgonów, pojazdów ciężarowych i autobusów |
21.10.2021r. godz. 12:00 |
34351100-3 34352100-0 34352200-1 |
link | ||||
34/21 |
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych |
22.10.2021r, UWAGA zmiana terminu składania ofert na dzień 26.10.2021r. |
30125110 - 5 |
link | ||||
35/21 |
Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych, monitoringowych i eksploatacyjnych |
27.10.2021r. |
30237000-9 |
link | ||||
36/21 | Świadczenia medyczne w zakresie wykonania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie | 09.11.2021r. | 85147000-1 | link | ||||
37/21 |
Zakup i dostawa papieru ksero dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP
|
09.11.2021r g. 10.00 | 30197644-2 | link | ||||
38/21 | Zakup i dostawa wody mineralnej dla jednostek Policji garnizonu mazowieckiego, Laboratorium Kryminalistycznego i i jednostek zamiejscowych KGP | 10.11.2021r. | 1598100-8 |
|
||||
39/21 |
Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim |
17.11.2021 | 30213100-6 | link | ||||
40/21 | Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego | 22.11.2021r. | 55300000-3 | link | ||||
41/21 | Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatyczno-teletechnicznych, łącznościowych, monitoringowych, eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i modernizacji sieci teletechnicznej LAN dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego |
23.11.2021r. |
30237000-9;302330001; |
link | ||||
42/21 | Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych. |
25.11.2021r. godz. 12:00 UWAGA! zmiana terminu składania ofert na dzień 26.11.2021r. godz. 12:00 |
34351100-3 34352100-0 34352200-1 |
link | ||||
43/21 |
Swiadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych dla 100 osób – uczestników szkolenia warsztatowego organizowanego przez Komendę Wojewódzką Policji z siedzibą w Radomiu w terminie 12-15 grudnia 2021 r. (tj. 3 dni / 3 noclegi) w ramach projektu „Skuteczni w działaniu – współpraca służb w sytuacjach zagrożenia infrastruktury krytycznej” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. |
29.11.2021 g.10.00 |
55100000-1 55120000-7 55300000-3 -
|
link | ||||
2A /21 | Zakup wraz z dostaeczeniem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych laserowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego -Postępowanie Wykonawcze nr 5 | 09.04.2021r. godz. 11:00 |
30232110-8 30232100-5 |
link | ||||
2B /21 | Zakup wraz z dostarczeniem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych laserowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - Postępowanie wykonawcze nr 6 | 07.09.2021r. godz. 11:00 |
30232110-8 30232100-5 |
link | ||||
2C /21 | Zakup wraz z dostarczeniem drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych laserowych dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego - Postępowanie wykonawcze nr 7 |
04.11.2021r. godz. 11:00 |
30232110-8 30232100-5 |
link | ||||
44/21 |
Świadczenie usług w zakresie regeneracji części samochodowych w pojazdach służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu: Zadanie nr 1 – Regeneracja/naprawa głowic, Zadanie nr 2 – Regeneracja/naprawa przekładni kierowniczych, Zadanie nr 3 – Regeneracja/naprawa rozruszników i alternatorów, Zadanie nr 4 - Regeneracja/naprawa turbosprężarek |
14.12.2021r godz. 10:00 |
50116000-1 | link | ||||
45 /21 | Zakup i dostawa nieoznakowanego pojazdu służbowego typu kombi - 2 sztuki |
16.12.2021r. godz. 10:00 |
34110000-1 | link |